Nikah Muttah

. 💐نکاح متعه کے متعلق مکمل معلومات اور دلائل 💐

ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﻮﻗﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺘﻌﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ۖ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﺗﮏ ﺟﺎﺭﯼ ﺗﮭﺎﻟﯿﮑﻦ ﺑﻌﺾ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺩﻭﻡ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﻌﺾ ﻋﺼﺮ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮۖ ﻣﯿﮟ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﻮﻗﺖ ‏) ﻣﺘﻌﮧ ‏( ﮐﯽ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭﮨﻢ ﺍﮨﻠﺒﯿﺖ ﮐﮯ ﭼﺎﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻣﻌﺘﻘﺪ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﺍﺑﮭﯽ ﺑﮭﯽ ‏) ﺍﭘﻨﮯ ﺷﺮﺍﺋﻂ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ‏( ﺑﺎﻗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮞﺎﺳﮯ ﺣﺮﺍﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔
‏( ﺍﯾﺖ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﮑﺎﺭﻡ ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ ‏)
ﻓَﻤَﺎ ﺍﺳْﺘَﻤْﺘَﻌْﺘُﻢْ ﺑِﮧ ﻣِﻨْﮩُﻦَّ ﻓَﺂﺗُﻮْﮨُﻦَّ ﺃُﺟُﻮْﺭَﮨُﻦَّ ﻓَﺮِﯾْﻀَۃ ﻭَﻟَﺎﺟُﻨَﺎﺡَ ﻋَﻠَﯿْﮑُﻢْ ﻓِﯿْﻤَﺎ ﺗَﺮَﺍﺿَﯿْﺘُﻢْ ﺑِﮧ ﻣِﻨْﻢ ﺑَﻌْﺪِ ﺍﻟْﻔَﺮِﯾْﻀَۃ ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠﮧ ﮐَﺎﻥَ ﻋَﻠِﯿْﻤًﺎ ﺣَﮑِﯿْﻤًﺎ
" ﭘﮭﺮ ﺟﻦ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻃﮯ ﺷﺪﮦ ﻣﮩﺮ ﺑﻄﻮﺭ ﻓﺮﺽ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻭ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﻃﮯ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺁﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﺭﺿﺎ ﻣﻨﺪﯼ ﺳﮯ ﻣﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺸﯽ ﮐﺮﻭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻀﺎﺋﻘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﯾﻘﯿﻨﺎً ﺍﻟﻠﮧ ﺑﮍﺍ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺣﮑﻤﺖ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ۔ " ‏( ﺳﻮﺭﮦ ﻧﺴﺎﺀ ۲۴: ‏)
۔١ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ
ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻟﻮﮒ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ً ﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﻃﺒﻘﮧ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﻌﺬﻭﺭ ﮨﮯ ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻘﺪﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﻓﺮﺍﮨﻢ ﮐﺮﻧﺎ ، ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﻣﺎﺩﮔﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺑﻌﺾ ﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮩﺖ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﮯ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﻣﺜﺎﻝ ۔١: ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺟﻮﺍﻥ ﭘﮍﮬﺎﺋﯽ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﮨﻮﺗﺎﮨﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﺳﮯ ﻣﻌﺬﻭﺭ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﺳﻠﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻧﮧ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺷﻐﻞ ﮨﻮﺗﺎﮨﮯ ﻧﮧ ﮨﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﮑﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﮯ ﺍﺧﺮﺍﺟﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ، ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ﺷﺎﺩﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﺣﺪﺗﮏ ﺑﮭﯽ ﺍﺧﺮﺍﺟﺎﺕ ﮐﻮ ﮐﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﻣﮩﯿﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺬﻭﺭﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ۔٢ ﮐﭽﮫ ﺷﺎﺩﯼ ﺷﺪﮦ ﻟﻮﮒ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﻠﮏ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺳﻔﺮ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﻧﮧ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮯ ﺟﺎﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺟﺲ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯﺟﻨﺴﯽ ﻣﺤﺮﻭﻣﯿﺖ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ۔٣ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﻦ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯾﺎﮞ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﻦ ﺳﮯ ﺟﻨﺴﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ۔۔٤ ﮐﭽﮫ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮒ ﺑﮭﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﻮ ﻓﻮﺝ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﺳﺮﺣﺪﻭﮞ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺎﻣﻮﺭﯾﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﻣﺪﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮭﯿﺞ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﺤﺮﻭﻣﯿﺖ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺻﺪﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﯽ ﺗﺸﺮﯾﻊ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻨﯽ ﺗﮭﯽ ۔٥۔ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﮯ ﺣﺎﻣﻠﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ، ﺷﻮﮨﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﻨﺴﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﯾﺎﺍﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺟﻮ ﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﺭﭘﯿﺶ ﮨﯿﮟ۔ﺍﯾﺴﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺿﺮﻭﺭﺗﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺭﮨﯿﮟ ﮔﯽ ﺟﻮ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮۖ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺗﮭﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺷﺪﯾﺪ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ۔ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﯾﺴﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺩﻭﺭﺍﮨﮯ ﭘﺮ ﺩﯾﮑﮭﺘﺎ ﮨﮯ ؛ ﻭﮦ ﯾﺎ ﺗﻮ ﻓﺤﺸﺎﺀ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ‏) ﺍﻟﻌﯿﺎﺫ ﺑﺎﻟﻠﮧ ‏( ﯾﺎ ﺍﯾﮏ ﻗﺴﻢ ﮐﺎﻭﻗﺘﯽ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮﮮ ﮐﮧ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﻧﮧ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﺟﻨﺴﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﺑﮭﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻃﺮﯾﻘﻮﮞ ﺳﮯ ﭼﺸﻢ ﭘﻮﺷﯽ ﮐﺎ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﺍﭼﮭﺎﺿﺮﻭﺭ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞﮑﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﺍﺳﮯ ﻣﺤﺾ ﺧﯿﺎﻝ ﺑﺎﻃﻞ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺲ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﻣﺤﺎﻝ ﮨﮯ۔
ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯽ ﺩﻭ ﻗﺴﻤﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﻧﮑﺎﺡ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﻭ ﻣﻮﻗﺖ۔ ﻣﺬﮨﺐ ﺟﻌﻔﺮﯾﮧ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﺎ ﺍﺟﻤﺎﻉ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ۔ ﻧﮑﺎﺡ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﻭ ﻣﺘﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﭼﻨﺪ ﭼﯿﺰ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﮨﯿﮟ۔
۱ ‏) ﻋﻮﺭﺕ ﻋﺎﻗﻠﮧ ﺑﺎﻟﻐﮧ ﺭﺍﺷﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻮﺍﻧﻊ ﺳﮯ ﺧﺎﻟﯽ ﮨﻮ۔
۲ ‏) ﺁﭘﺲ ﮐﯽ ﺭﺿﺎ ﮐﺎﻓﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺻﯿﻐﮧ ﺷﺮﻋﯽ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔
۳ ‏) ﻧﮑﺎﺡ ﺳﮯ ﺟﻮ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﻋﻮﺭﺕ ﭘﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺷﺮﯾﮏ ﮨﯿﮟ
۴ ‏) ﺍﻭﻻﺩ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ
۵ ﻣﮩﺮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﻣﺘﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﮩﺮ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻧﮑﺎ ﺡ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﮔﺎ۔
۶ ‏) ﻧﮑﺎﺡ ﻣﯿﮟ ﻃﻼﻕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﻘﺮﺭﮦ ﻣﺪﺕ ﮐﮯ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻋﺪﺕ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔
🔴
ﻋﻘﺪِ ﻣﺘﻌﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﺪِ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ
۱ ‏) ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﺕ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔
۲ ‏) ﻣﮩﺮ۔ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﺎ ﺭﮐﻦ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺫﮐﺮ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﮔﺎ
۳ ‏) ﻧﮑﺎﺡ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﻣﯿﮟ ﻧﻔﻘﮧ ﺩﯾﻨﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﺷﺮﻁ ﮐﺮ ﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ۔
۴ ‏) ﻧﮑﺎﺡ ﺩﺍﺋﻤﯽ۔ ﻃﻼﻕ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺧﺘﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺗﺎ ﻣﺘﻌﮧ۔ﻣﺪﺕ ﮐﮯ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﭘﺮ ﺧﺘﻢ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺑﮩﺮَ ﺣﺎﻝ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﯽ ﻧﮑﺎﺡ ﮨﯿﮟ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﮨﯿﮟ
ﻏﻠﻂ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻟﯿﻨﺎ
ﺻﺤﯿﺢ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﺳﮯ ﻏﻠﻂ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺩﺷﻤﻨﻮﮞ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻧﯿﮟ ﮐﮭﻞ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺎﻧﮯ ﺁﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺳﻨﺪﺑﻨﺎﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﭘﺮﻭﭘﯿﮕﻨﮉﮦ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﻮﭼﮭﺎﺭ ﮐﺮﺳﮑﯿﮟ۔ﻣﺘﻌﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﺤﺜﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺣﺼﮧ ﮨﮯ ۔ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﻌﺾ ﮨﻮﺱ ﺭﺍﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺘﻌﮧ ﺟﻮ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮐﻮ ﺣﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﮭﺎ ، ﺍﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﮭﻠﻮﻧﺎ ﺑﻨﺎﮐﺮ ﮐﭽﮫ ﺑﮯ ﺧﺒﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻓﺮﺻﺖ ﺩﮮ ﺩﯼ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﯾﺴﮯ ﺣﮑﯿﻤﺎﻧﮧ ﺣﮑﻢ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﺵ ﮐﺮﯾﮟ۔ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺳﻮﺍﻝ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﺑﺎﻗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍ ﺱ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﻮﻥ ﺳﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻏﻠﻂ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﮧ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﻥ ﺳﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﻔﯿﺲ ﺳﺮﻣﺎﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺴﮯ ﻧﺎﺍﮨﻠﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮯ ﺟﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ !؟ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﻮ ﻧﯿﺰﻭﮞ ﭘﺮ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻇﺎﻟﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﯽ ﺗﻮﺟﯿﮧ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﻮ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ؟ﯾﺎ ﺍﮔﺮ ﻣﻨﺎﻓﻘﻮﮞﻨﮯ ﻣﺴﺠﺪ ﺿﺮﺍﺭ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﮈﺍﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ۖ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﻣﻨﮩﺪﻡ ﯾﺎ ﺟﻼ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﺠﺪ ﺳﮯ ﮐﻨﺎﺭﮦ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ؟ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﮨﻢ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻣﻌﺘﺮﻑ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﻌﺾ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﺣﮑﺎﻣﺎﺕ ﺳﮯ ﻏﻠﻂ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯﻟﯿﮑﻦ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮐﮧ ﮨﻢ ﭼﻨﺪ ﺑﮯ ﻧﻤﺎﺯﻭﮞ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻣﺴﺠﺪ ﮐﮯ ﺩﺭﻭﺍﺯﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﯾﺎ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﻣﺎﻝ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﻗﯿﺼﺮﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﺁﮒ ﻟﮕﺎﺩﯾﮟ۔ﮨﻤﯿﮟ ﮨﻮﺳﺮﺍﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﮭﮍﯼ ﮐﺮﻧﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﺗﺪﺑﯿﺮ ﺳﻮﭼﻨﯽ ﮨﻮﮔﯽ ۔ﻣﺨﺼﻮﺻﺎًﮨﻤﺎﺭﮮ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺻﺤﯿﺢ ﺗﺪﺑﯿﺮ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺍﺱ ﮨﺪﻑ ﮐﮯﻟﺌﮯ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭼﻨﺪ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺍﮐﭩﮭﺎﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﯾﮏ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﻣﺮﺗﺐ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺻﻔﺖ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮭﮑﭧ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺣﮑﻢ ﺍﻟﮩﯽ ﮐﯽ ﺧﻮﺑﯿﺎﮞ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﺑﮭﺮ ﮐﺮﺁﺋﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮨﻮﺳﺮﺍﻧﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﻨﮧ
ﺗﻮﺯﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﻣﺴﺪﻭﺩ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔
# ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺑﺎﺕ ۔۔
ﮐﭽﮫ ﺟﺬﺑﺎﺗﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﻮ ﺣﺮﺍﻡ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺷﯿﻌﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮔﺎﻟﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﻃﻮﻓﺎﻥ ﮐﮭﮍﺍ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ _ ﮨﻢ ﺍﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﭽﮫ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﯾﮩﺎﮞ ﭘﯿﺶ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺗﺎﮐﮧ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﻭﮦ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﮰ ﺍﻥ ﺻﺤﺎﺑﮧ ‏( ﺭﺽ ‏) ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﯿﺎﺕ ‏( ﺭﺽ ‏) ﮐﯽ ﺗﻮﮨﯿﻦ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻧﮧ ﮨﻮﮞ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺣﻼﻝ ﺟﺎﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﺎ -:
.١ ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺎﺑﺮ ﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺍﻧﺼﺎﺭﯼ ‏( ﺭﺽ ‏) ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ‏( ﺭﺽ ‏) ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﺗﮏ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ _ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ، ﺟﻠﺪ ،٨ ﺣﺪﯾﺚ ٢٤٨٢
.٢ ﮐﻨﺰ ﺍﻟﻌﻤﺎﻝ ، ﺟﺰ ﺍﻟﺴﺎﺩﺱ ﻋﺸﺮ ، ﺣﺪﯾﺚ :٤٥٧١٥ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ‏( ﺭﺽ ‏) ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ‏( ﺹ ‏) ﻧﮯ ﺩﻭ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﻮ ﺭﻭﺍﺝ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ، ﻣﯿﮟ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﺰﺍ ﺩﻭﮞ ﮔﺎ ، ﻣﺘﻌﮧ ﺍﻟﺤﺞ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﻌﮧ ﺍﻟﻨﺴﺎ _
.٣ ﺳﻮﺭﻩ ﻧﺴﺎ ﺁﯾﺖ ٢٤ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺑﻦ ﮐﺜﯿﺮ ﻧﮯ ﻣﺠﺎﮨﺪ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﻧﻘﻞ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ _
.٤ ﺳﻮﺭﻩ ﻧﺴﺎ ﺁﯾﺖ ٢٤ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﻓﺨﺮ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺭﺍﺯﯼ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﺭﺳﻮﻝ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﺑﻦ ﺣﺼﯿﻦ ‏( ﺭﺽ ‏) ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ " ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﺎﺳﺦ ﺁﯾﺖ ﻧﺎﺯﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﯽ _ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺭﺳﻮﻝ ‏( ﺹ ‏) ﻧﮯ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ _ ﺭﺳﻮﻝ ‏( ﺹ ‏) ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﻨﻊ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ _ ﭘﮭﺮ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﺍﺗﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺍﻧﮑﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﺎ ، ﮐﯿﺎ _"
.5 ﺍﻟﻤﺼﻨﻒ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﯽ ﺑﮑﺮ ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺯﺍﻕ ﺍﻟﺼﻨﻌﺎﻧﯽ ﻧﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﺭﻗﻢ ١٤٠٢٩ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ‏( ﻉ ‏) ﺳﮯ ﻧﻘﻞ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ‏( ﺭﺽ ‏) ﻣﺘﻌﮧ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﮨﯽ ﺯﻧﺎ ﮐﺮﺗﺎ _
.٦ ﻣﺮﻭﺝ ﺍﻟﺬﮨﺐ ﮐﯽ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺟﻠﺪ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﮧ ١١٢ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻤﺴﻌﻮﺩﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : " ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ‏( ﺭﺽ ‏) ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﻝ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺟﻮ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻓﺘﻮﯼٰ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ...... ﻭﮦ ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ‏( ﺭﺽ ‏) ﭘﺮ ﺗﻌﺮﯾﺾ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ، ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺍﮮ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﻣﺘﻮﺟﮧ ﮨﻮ ، ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺟﻮ ﺗﻢ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻭﺍﻟﺪﮦ ‏( ﺍﺳﻤﺎ ﺑﻨﺖ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ‏( ﺭﺽ (( ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮫ ، ﻭﮦ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺑﺘﺎﮰ ﮔﯽ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺍﻧﮕﯿﭩﮭﯽ ﺍﺱ ﺍﻧﮕﯿﭩﮭﯽ ﺳﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮﺋﯽ ﺟﻮ ﺗﻤﮭﺎﺭﮮ ﻭﺍﻟﺪ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﻟﺪﮦ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ ...... ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ‏( ﺭﺽ ‏) ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻭﺍﻟﺪﮦ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺍﺑﻦ ﻋﺒّﺎﺱ ‏( ﺭﺽ ‏) ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﻭﮦ ﺩﺭﺳﺖ ﮨﮯ _"
ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﻣﺘﻌﻪ ﺍﻭﺭ ﺯﻧﺎ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺳﻤﺠﻬﺘﮯ ﻫﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺭﺍﯼ ﻫﮯ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﺻﺤﺎﺑﻪ ﮐﺮﺍﻡ ﺟﻮ ﺍﯾﮏ ﺩﻭ ﻧﻬﯿﮟ ﺑﻠﮑﻪ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﻫﯿﮟ ﺧﻼﻓﺖ ﻋﻤﺮ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻫﻮﺗﺎ ﺭﻫﺎ ﮐﯿﺎ ﻭﻩ ﺳﺐ ﺯﺍﻧﯽ ﺗﮭﮯ؟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﮐﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺯﺍﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺭﺑﯿﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﻌﻮﺍﻡ ﮐﻮ ﯾﻪ ﻟﻮﮒ ﮐﯿﺎ ﮐﻬﯿﻨﮕﮯ ؟ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻬﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﯾﻪ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺣﻼﻝ ﺯﺍﺩﻩ ﮐﻬﯿﻨﮕﮯ ﯾﺎ ؟؟؟
ﺷﯿﻌﮧ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ
]] ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ | ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ‏( ﻉ ‏) ﺳﮯ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺁﭖ ‏( ﻉ ‏) ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﮐﮧ " ﻓَﻤَﺎ ﺍﺳْﺘَﻤْﺘَﻌْﺘُﻢ ﺑِﻪِ ﻣِﻨْﻬُﻦَّ ﻓَﺂﺗُﻮﻫُﻦَّ ﺃُﺟُﻮﺭَﻫُﻦَّ ﻓَﺮِﻳﻀَﺔً ﻭَﻻَ ﺟُﻨَﺎﺡَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﻓِﻴﻤَﺎ ﺗَﺮَﺍﺿَﻴْﺘُﻢ ﺑِﻪِ ﻣِﻦ ﺑَﻌْﺪِ ﺍﻟْﻔَﺮِﻳﻀَﺔِ ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠِﻴﻤﺎً ﺣَﻜِﻴﻤﺎً ؛" ﺗﻮ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﻢ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﺮﻭ ﺗﻮ ‏[ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ‏] ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺟﺮﺗﯿﮟ ﺟﻮ ﻣﻘﺮﺭ ﮨﻮﮞ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﺩﻭ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺮﺝ ‏[ ﻭ ﮔﻨﺎﮦ ‏] ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﻘﺮﺭﮦ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﮭﺮ ﺗﻢ ﺁﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﻤﺠﮭﻮﺗﮧ ﮐﺮﻭ ، ‏[ ﺍﻭﺭ ﺭﻗﻢ ﮐﻮ ﻣﻔﺎﮨﻤﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﻢ ﯾﺎ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮐﺮﻭ ‏] ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ ، ﺻﺤﯿﺢ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ۔‏[ ﮐﻠﯿﻨﯽ ، ﻓﺮﻭﻉ ﮐﺎﻓﯽ ، ﺝ ،11 ﺹ ۔7
ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ‏( ﻉ ‏) ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ‏( ﻉ ‏) ﺑﺎﺭﮨﺎ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ " ﺍﮔﺮ ﻋﻤﺮ ﻣﺠﮫ ﭘﺮ ﭘﮭﯿﻞ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﮯ ‏[ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺧﻼﻓﺖ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﻣﺘﻌﮯ ﭘﺮ ﭘﺎﺑﻨﺪﯼ ﻧﮧ ﻟﮕﺎﺗﮯ ‏) ﺗﻮ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺷﻘﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﺑﺨﺖ ‏( ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﮐﻢ ‏) ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﺯﻧﺎ ﮐﺎ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﺎ ۔" ‏[ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻤﺘﻌۃ ، ﺑﻘﻠﻢ : ﺷﯿﺦ ﻣﻔﯿﺪ
ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﻧﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ‏( ﻉ ‏) ﺳﮯ ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﻣﺎﻡ ‏( ﻉ ‏) ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : " ﺳﺒﺤﺎﻥ ﺍﻟﻠﮧ ! ﮐﯿﺎ ﺗﻢ ﻧﮯ ‏[ ﻗﺮﺁﻥ | ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻠﮧ [[ ﮐﯽ ﺗﻼﻭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﮐﮧ " ﻓَﻤَﺎ ﺍﺳْﺘَﻤْﺘَﻌْﺘُﻢ ﺑِﻪِ ﻣِﻨْﻬُﻦَّ ﻓَﺂﺗُﻮﻫُﻦَّ ﺃُﺟُﻮﺭَﻫُﻦَّ ﻓَﺮِﻳﻀَﺔًً؟ " ﺗﻮ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ : " ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ! ﮔﻮﯾﺎ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﭘﮍﮬﺎ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ۔"! ‏[ ﮐﻠﯿﻨﯽ ، ﻑﺭﻭﻉ ﮐﺎﻓﯽ ، ﺝ 11
ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﯿﺮ ﻟﯿﺜﯽ ﻧﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ‏( ﻉ ‏) ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺁﮐﺮ ﭘﻮﭼﮭﺎ : " ﻣﺘﻌﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﯽ ﮐﯿﺎ ﺭﺍﺋﮯ ﮨﮯ؟ ﺗﻮ ﺍﻣﺎﻡ ‏( ﻉ ‏) ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : " ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ‏( ﺹ ‏) ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﻼﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﭘﺲ ﺗﺎ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺣﻼﻝ ﮨﮯ۔‏[ ﮐﻠﯿﻨﯽ ، ﻓﺮﻭﻉ ﮐﺎﻓﯽ ، ﺝ ،11 ﺹ 7
ﻃﺮﯾﻘﮧ
۔ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺩ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻏﯿﺮﺩﺍﺋﻤﯽ ﻧﮑﺎﺡ ‏( ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ‏) ﮐﺎ ﺻﯿﻐﮧ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯽ ﻣﺪﺕ ﺍﻭﺭﻣﮩﺮ ﻣﻌﯿﻦ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﮍﮪ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ﻟﮩﺬﺍ ﺍﮔﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮩﮯ " ﺯَﻭَّﺟﺘُﮏَ ﻧَﻔﺴِﯽ ﻓِﯽ ﺍﻟﻤُﺪَّۃِ ﺍﻟﻤَﻌﻠُﻮﻣَۃِ ﻋَﻠَﯽ ﺍﻟﻤَﮭﺮِ ﺍﻟﻤَﻌﻠُﻮﻡِ " ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﻤﺤﮧ ﺑﮭﺮ ﺑﻌﺪ ﻣﺮﺩ ﮐﮩﮯ " ﻗَﺒِﻠﺖُ " ﺗﻮ ﻧﮑﺎﺡ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ
ﺻﯿﻐﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ mp3 ﻟﻨﮏ ﺩﺭﺝ ﺫﯾﻞ ﮨﮯ
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=9945052572
97806&id=772493352832332
ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﻭﮐﯿﻞ ﺑﻨﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﮩﻠﮯ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﻭﮐﯿﻞ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﻭﮐﯿﻞ ﺳﮯﮐﮩﮯ " ﺯَﻭَّﺟﺘُﮏَ ﻣُﻮَﮐِّﻠَﺘِﯽ ﻣُﻮَﮐِّﻠَﮏَ ﻓِﯽ ﺍﻟﻤُﺪَّۃِ ﺍﻟﻤَﻌﻠُﻮﻣَۃِ ﻋَﻠَﯽ ﺍﻟﻤَﮭﺮِ ﺍﻟﻤَﻌﻠُﻮﻡِ " ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺮﺩ ﮐﺎ ﻭﮐﯿﻞ ﺗﻮﻗّﻒ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﮩﮯ۔ " ﻗَﺒِﻠﺖُ ﺍﻟﺘَّﺰﻭِﯾﺞَ ﻟِﻤُﻮَﮐِّﻠِﯽ ﮬٰﮑَﺬَﺍ " ﺗﻮ ﻧﮑﺎﺡ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﻮﮔﺎ۔
ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﮔﻮﺍﮨﻮﮞ ﮐﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﺧﻮﺍﮞ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺭﺟﺴﭩﺮﯾﺸﻦ ﺍﻥ ﺳﺐ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﮐﻨﻮﺍﺭﯼ / ﺑﺎﮐﺮﮦ ﻋﻮﺭﺕ ﻭﻟﯽ ‏( ﺑﺎﭖ ﯾﺎ ﺩﺍﺩﺍ ‏) ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﮐﺴﯽ ﻣﺮﺩ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﻭﻟﯽ ﺯﻧﺪﮦ ﻧﺎ ﮨﻮ ﯾﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﺑﯿﻮﮦ ﯾﺎ ﻃﻼﻕ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﯽ ﮨﯽ ﺭﺿﺎ ﻣﻨﺪﯼ ﮐﺎﻓﯽ ﮨﮯ / ﻣﺰﯾﺪ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺮﺟﻊ ﮐﯽ ﺗﻮﺿﯿﻊ ﺍﻟﻤﺴﺎﺋﻞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﺟﻮﻉ ﮐﺮﯾﮟ /
----------------------------------
ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﺟﺴﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ۔ ﮐﻮ ﻏﻠﻂ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﺍﻃﻤﻨﺎﻥ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻣﺴﻠﮯ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﺎﺯ ﺭﮨﯿﮟ
ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﺩﻋﺎ ﺛﺎﻗﺐ ﻋﻠﻮﯼ
ﻧﻮﭦ ۔۔۔
ﻣﺨﺎﻟﻔﯿﻦ ﮐﮯ ﺟﺎﮨﻼﻧﮧ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﮯ ﮈﺭ ﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺣﻼﻝ ﮐﺮﺩﮦ ﺍﻣﻮﺭ ﭘﺮ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﺴﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﻟﮩﺬﺍ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﺳﮯ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺟﺎﺋﺰ ﺍﻣﺮ ﭘﺮ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﺎ ﮨﻮ ﮐﮧ ﻣﺨﺎﻟﻔﯿﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﺎﮨﻼﻧﮧ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﺳﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﮐﻢ ﻋﻠﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﻮ ﺑﮩﮑﺎ ﺩﯾﮟ ۔

Comments

Popular Posts